.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عادی شدن تصادفات فوتي جاده شهيد صالحي بابل

تعدادي از مردم درزيكلا آخوندي بابل با اشاره به اينكه اين روستا بعد از انقلاب از داشتن بسياري از امكانات دولتي محروم مانده است، بيان داشتند؛ جاده شهيد صالحي بابل به دليل نامناسب بودن ماهانه دو قرباني مي‌گيرد.

روستاي درزيكلا آخوندي كه در يك كيلومتري شهرستان بابل واقع شده است داراي 504 خانوارو حدود 2 هزار نفر جمعيت است كه در حال حاضر از داشتن بسياري از امكانات دولتي محروم مانده است.
مردم اين روستا  با انتقاد از اينكه بعد از انقلاب به اين روستا توجه نشده است، از مسئولان خواستار توجه و حمايت ويژه دولت نسبت به اين روستا شدند.

رضا گودرزي گفت: عدم داشتن جاده مناسب يكي از مشكلات اصلي مردم اين روستا بوده و مردم روستا در بيشتر مواقع با شوك حاصل از تصادفات مختلف منجر به مرگ روز و شب خود را سپري مي‌كنند.

وي افزود: جاده شهيد صالحي بابل كه به جاده مرگ شهرت يافته ماهانه دو تا سه قرباني گرفته و مردم اين روستا از امنيت جاني لازم برخوردار نيستند.
ديگر اهالي اين روستا به خبرنگار فارس گفت: اين روستا در حال حاضر از داشتن بسياري از امكانات از جمله جاده و تير برق‌هاي مناسب محروم است.

زينب حسني افزود: زماني كه بچه‌هايم را روانه مدرسه مي‌كنم اميدي به بازگشت آنها نداشته و تا زمان رسيدن آنها به منزل در دلشوره و اضطراب به سر مي‌برم.
وي افزود: به دليل نامناسب بودن جاده شهيد صالحي هر روز شاهد تصادفات مختلف در اين روستا هستيم و مرگ و مير ناشي از تصادفات آنقدر در اين منطقه زياد است كه شنيدن خبر مرگ يك نفر ناشي از تصادف براي مردم اين روستا عادي شده است.

حسني بيان داشت: عاجزانه از مسئولان انتظار داريم براي امنيت جان مردم منطقه اقدام اساسي انجام دهند.
رئيس هئيت امناي و معتمد محل نيز  گفت: پس از 30 سال انقلاب تاكنون به روستاي درزيكلا آخوندي توجه نشده و مردم روستا در حال حاضر از داشتن بسياري از امكانات دولتي محروم هستند.
مرتضي عليپور افزود: با توجه به اينكه بر اثر تصادف در جاده شهيد صالحي بابل ماهانه دو تا سه نفر كشته و 15 تا 20 نفر مجروح مي‌شوند اما تاكنون براي پيشگيري از تصادفات جرحي اقدام اساسي از سوي راه و ترابري بابل صورت نگرفته و ما بايد شاهد مرگ عزيزانمان در اين جاده باشيم.

وي تصريح كرد: سيم برق‌هاي اين روستا نيز فرسوده بوده و توان عبور برق را به راحتي از خويش ندارند و اين موضوع سبب سوختن و از بين رفتن بسياري از وسايل خانگي مردم اين روستا شده است.
عليپور با اشاره به اينكه چيز زيادي از سوي دولت عايد ما نشده است، افزود: از مسئولان انتظار داريم به مناطق روستايي كشور بيشتر توجه كنند.

رئيس راه و ترابري بابل نيز به خبرنگار فارس گفت: درسال جاري بيش از يك ميليارد تومان اعتبار براي تعريض و بازسازي جاده شهيد صالحي بابل اختصاص يافته است.
حسن احمدپور افزود: تعريض جاده شهيد صالحي به طول پنج كيلومتر با 70 درصد پيشرفت فيزيكي، اصلاح بريدگي در چهار نقطه اين جاده با 80 درصد پيشرفت و اصلاح قوسي در يك نقطه با صد در صد پيشرفت فيزيكي در حال انجام است.

وي بيان داشت: براي تعريض پنج كيلومتر جاده شهيد صالحي بابل مبلغ 500 ميليون تومان اعتبار، براي اصلاح بريدگي در چهار نقطه مبلغ 700 ميليون تومان و براي اصلاح قوسي مبلغ 100 ميليون تومان اعتبار تخصيص يافته است.
احمد پور تصريح كرد: همچنين راه و ترابري بابل با اعتباري بالغ بر 500 ميليون تومان تعريض جاده گنج افروز و اصلاح قوسي روستاي داردكاشت بابلكنار را در دست اقدام دارد.
وي بيان داشت: همچنين در جاده جديد بابل ـ آمل در روستاي احمد چاله پي دور برگردان ايجاد شده است و چهار كيلومتر اين جاده تعريض و دو كيلومتر آن آسفالت خواهد شد.

احمدپور تصريح كرد: تعريض سه نقطه حادثه خيز روستاي ديوا به حمزه كلا بندپي غربي با 200 ميليون تومان اعتبار در دست اجرا است
تلاش براي گفتگو با رئيس اداره برق بابل بي‌نتيجه ماند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.